Recensie: Ultieme Liefdesmomentjes (Catana Comics)

Titel: Ultieme Liefdesmomentjes

Auteur: Catana Comics

Uitgeverij: Mus boeken (15 januari 2020)

Genre: Graphic Novel

Aantal bladzijdes: 160

Prijs: €12,99

Heb je ooit naar je geliefde gekeken en gedacht: wow, wat zijn wij eigenlijk weird samen? Als mensen zouden zien wat wij doen, dan zou dat vreselijk awkward zijn. Zo ja, dan is dit boek een feest van herkenning. Dat is namelijk precies wat Catana dacht toen ze aan haar serie comics over haar relatie met haar John begon.

In Ultieme Liefdesmomentjes van Catana Comics vind je allemaal hele korte stripverhaaltjes over de liefde. Soms zijn ze maar één pagina lang en soms twee pagina’s, maar nooit meer dan dat. Ze zijn kort, maar heel krachtig en dat is wat Ultieme Liefdesmomentjes ontzettend leuk, grappig en uniek maakt. Elk stripje is anders en geen enkel onderwerp wordt herhaald.

Ik kan je vertellen dat Ultieme Liefdesmomentjes echt geweldig en onwijs schattig is! De korte strips zijn herkenbaar (vooral als je zelf in een relatie zit) en maken je elke keer weer aan het lachen. Catana Comics weet moeiteloos je hart te verwarmen en zeker rond Valentijnsdag is dat natuurlijk heerlijk! Een perfect cadeautje voor je partner of voor die lieve single vriend(in). Want ook al heb je geen relatie, Ultieme Liefdesmomentjes is het waard.

De illustraties in Ultieme Liefdesmomentjes zijn in het zwart- wit en vrij simpel. Niet al te veel details en je ziet direct welke boodschap Catana Comics wil overbrengen. Het lettertype dat gebruikt wordt is duidelijk en past super goed bij de illustraties! En dan heb ik het nog niet eens gehad over de schattige schutbladen die vol staan met rode hartjes. Al met al is de vormgeving van Ultieme Liefdesmomentjes perfect!

Kortom, Ultieme Liefdesmomentjes van Catana Comics brengt de lezer precies wat het verwacht: een overdosis aan liefde! Dus ben jij nog op zoek naar het ideale Valentijnscadeautje? Of wil je gewoon iemand overspoelen met liefde? Dan zit je met Ultieme Liefdesmomentjes van Catana Comics zeker goed.